Upravljački mehanizmi za inicijalizaciju poslovnih procesa prema referentnim korisničkim dokumentima za deklaraciju:
Ovaj korisnički prilagodljiv aplikacijski sustav pomaže institucijama i organizacijama u digitalnoj transformaciji uvođenjem digitalnog (i digitaliziranog) dokumenta u procese primanja, obrade i otpremanja.
Sustavi bazirani na CMP platformi su primjenjivi u:
dinamički generirana sučelja prema ulogama korisnika uz procesni način rada, ergonomski unos te konfigurabilni prikaz tabličnih podataka
proširivost osnovnog modela podataka dodatnim podatkovnim strukturama (meta-podaci) te njihovo generičko prikazivanje u upisnim formama
integracijske komponente za uvoz i izvoz podataka u druge sustave
sustav poslovnog izvješćivanja
izvoz ekranskih podataka u tablične formate
generiranje dokumenata temeljem predložaka i meta podataka, digitalno potpisivanje i spremanje u konačne formate samo za čitanje
spremanje i čuvanje dokumenata u različitim sustavima za upravljanje dokumentima (DMS)
podsustavi za bilježenje procesnih radnji i povijesti promjena, slanje notifikacija i upozorenja, određivanje prava, te ostala administriranja i konfiguriranja
održavanje zajedničkog registra osoba (dionika)
ADMINISTRATIVNI MODUL
PREZENTACIJSKI MODUL
INTEGRACIJSKI MODUL
PROCESNI MODUL
IZVJEŠTAJNI MODUL
KONTAKTIRAJTE NAS
ZA DODATNE INFORMACIJE
Jedinstveni sustav evidentiranja i upravljanja predmetima i dokumentima na sudovima (prekršajno postupanje).
ZAPRIMANJE
upis podneska, upis ePodneska, osnivanje predmeta, automatsko raspoređivanje predmeta
OTPREMANJE
pismena za otpremanje, otpremljena pismena, pismena za ponovnu otpremu, integracija s elektroničkom poštanskom knjigom ePK
ARHIVIRANJE
arhiviranje riješenog predmeta, izdavanje predmeta iz arhive, izlučivanje predmeta iz arhive
RJEŠAVANJE
ispitivanje podneska, pripremni postupak, zakazivanje događaja, razdvajanje postupka, održavanje događaja, donošenje odluke, određivanje pravomoćnosti, spajanje predmeta, statistička obrada
IZVJEŠĆA
upravljački dodaci, statistika
Upravljanje zatvorskim procesima, predmetima i dokumentima u kaznionicama, zatvorima i odgojnim zavodima i središnjoj upravi UZS.
ZAPRIMANJE I NAJAVA TJERALICA
evidentiranje dokumenta i kreiranje predmeta prema najavama sudova i tjeralicama
PRIJAM
procesi prijama zatvorenika u zatvorski sustav
MATICA
obrada matičnih podataka o zatvorenicima, preuzimanje zatvorenika, zaprimanje zatvorenika, upis u maticu, produljenje istražnog zatvora, izlazak iz kaznenog tijela, poziv na ročišta, preprate ili knjiga prolaznih, bijeg, stegovni postupak, kalendar, prikaz upisnika, pomoćne evidencije iz matice, stegovni postupak
pismena za otpremanje, otpremljena pismena, pismena za ponovnu otpremu, integracija s elektroničkom poštanskom knjigom ePK
DIJAGNOSTIKA
procesi obrade zatvorenika u dijagnostičkom roku, priprema dijagnostičkih aktivnosti, dijagnostički postupak, izvješće dijagnostike
TRETMAN
procesi evidentiranja dokumenata po tretmanskim obradama, prijam, posjete, pošta, izlasci, godišnji odmor, provedba, rad, posebni program, razgovori i zapažanja.
OSIGURANJE
procesi iz domene osiguranja, 50-ak specifičnih evidencija grupirane u evidencije ulaza i izlaza, evidencije transfera zatvorenika, evidencije rukovanja paketima, pošiljkama, tel. razgovorima, tretmanske evidencije u kontekstu službe osiguranja, evidencije administracije zaposlenika
ZDRAVSTVENA ZAŠTITA
evidentiranje liječenja i zdravstvene obrade
NADZORNI MODUL
prikaz podatka za središnju upravu UZS
upravljanje probacijskim procesima, predmetima i dokumentima u probacijskim uredima i središnjoj upravi UZS
PROBACIJA
osnivanje predmeta, vođenje neupravnog postupka, automatsko urudžbiranje
ROKOVI
upravljanje rokovima i poduzimanje potrebnih radnji
SLUŽBENE BILJEŠKE
evidentiranje bilješki
SPP OBRAZAC
programsko izračunavanje vrijednosti podataka o vjerojatnosti ponovnog počinjenja kaznenog djela
je sveobuhvatan informacijski sustav za uredsko poslovanje prilagođen „on-line“ poslovanju.
PISARNICA
zaprimanje pismena, pregled predmeta po vrstama pismena, uređivanje detalja predmeta, dodavanje akata i priloga, stranki, žalbi, ispis omota spisa te pretraživanje pismena po svim mogućim kriterijima
REFERENTI
evidencija o dostavljenim i primljenim predmetima prijavljenog referenta, te pretraživanje pismena po svim mogućim kriterijima
LOKALNI ŠIFARNICI
evidencija o upisnicima, dosjeima, organizacijskim jedinicama, referentima, strankama i ostalim domenama koje definira organizacija
CENTRALNI ŠIFARNICI
evidencije svih ostalih parametara propisanih uredbom i potrebnih za nesmetan rad aplikacije
Trebate pomoć oko izbora rješenja ili dodatne informacije?
Tim IGEA stručnjaka brzo odgovara na sva pitanja.
IGEA d.o.o. je varaždinska tvrtka specijalizirana za razvoj i implementaciju poslovnih i prostornih informacijskih sustava. Preko 30 godina iskustva i usmjerenog razvoja profesionalaca omogućilo nam je dominaciju na hrvatskom tržištu u razvoju složenih GIS sustava i izgradnji programskih rješenja prema zahtjevima korisnika.
Dio smo IN2 grupe koja sa svojom širokom paletom rješenja, tradicijom i iskustvom stručnjaka pozicioniranih u 5 država regije spada u jednog od lidera sofverske industrije u regiji. IN2 grupa dio je CSI grupe koja djeluje u preko 100 država diljem svijeta, ima 125 000 klijenata i posluje u više od 100 različitih vertikala u javnom i privatnom sektoru.
Kontaktirajte nas
Adresa: Frana Supila 7/B, 42000 Varaždin
E-pošta: igea@igea.hr
Telefon: +385 42 556 700
Fax: +385 42 556 700
Pratite nas
© 2024 IGEA d.o.o.